Jan Duben

Majitel a ředitel firmy Duben Sound Company působící na trhu od roku 1990.

Jan Duben působí jako profesionální zvukař v oboru od roku 1986. Brzy po začátku své kariéry se stal hlavní zvukař  Marsyas, C.K. Vokalu či Nerez. V České republice byl prvním, kdo začal pro svou práci používat digitální zvukové pulty, ať už do velkých tour  českých  interpretů (tour J. Nohavica, hud. skupina Kryštof, Tata bojs, Priessnitz) či zahraničních interpretů (Jethro Tull, Carl Cox, Vanessa Mae).  Po revoluci stál u zrodu dnes již předních hudebních festivalu (např. Trutnov, Rock for People, Colours of Ostrava), pro které cca 7 let kontinuálně vymýšlel celkové technické řešení  akce a zároveň je se svou firmou zastřešoval.  V letech 1999-2001 realizoval pro Českou televizi technické zajištění live vstupů kapel ve Studiu 6, což bylo v historii ČT vůbec poprvé. V současnosti řídí vlastní firmu, je supervizorem technického zajištění významných kulturních, společenských akcí či rozhlasových a televizních přenosů. Díky mnohospektrálnosti nabytých zkušeností je vyhledávaným odborným konzultantem v oboru.

Petr Voříšek

Vedoucí jevištního provozu Nové scény Národního divadla v Praze, majitel  a ředitel firmy WD LUX,  působící na trhu od roku 1997.

Studoval obor ekonomika a elektro, absolvoval stáže na British Council Light designer seminary London (1993)  a MAPA Light laboratory Berlin (1999), díky těmto zkušenostech mj. zavedl do českého osvětlovačského prostředí pojem „Cue“ – název pro světelnou proměnu. V roce  1997 zakládá firmu WD lux, která se stala vysoce etablovanou, ale taky nejobětavější soukromou firmou, která podporuje divadelní tvorbu. Pracoval v řadě českých divadel jako technik a osvětlovač, později spolupracoval na tvorbě světelného designu pro vznikající představení.

Navrhuje a realizuje divadelní technologie pro klasická divadla, nové divadelní prostory a studiové scény (Ponec, Hadivadlo, NOD, Rubín ad.). Zajišťuje technickou produkci  našich předních divadelních festivalů jako  Tanec Praha, 4dny, Pražský festival německého jazyka, Divadelná Nitra, Letní Letná, podporuje nezávislé české projekty v divadlech Ponec, Alfred ve dvoře, NoD, DISK či festivaly Kašparův kolínský mimoriál, Hybaj ho!, NextWave, Konfrontace PQ, projekt Srdce (tech.supervize a realizace, 2003).

Mimo své light designerské činnosti vede světelné semináře pro studenty DAMU, HAMU, Institutu světelného designu či  pro pedagogy ZUŠ, účastníky divadelních nonverbálních a tanečních festivalů. Petr Voříšek je respektovanou osobností a patronem českých divadelních osvětlovačů.

Josef Kortan

Hostující lektor, specialista na video a videomapping, kterému se věnuje v rámci uskupení Black Division. 

Dagmar Kantorková

Supervizorka a zakladatelka programu ArtGate behind the scenes, ředitelka regionálního networku Nová síť a členka grantové komise MKČR.

V historii networku Nová síť  je nejdéle působící (10 z 12 let kontinuální činnost), proto mnoho významných akcií, na kterých se ideově či produkčně podílela, je vedeno pod hlavičkou tohoto networku. S nápadem založit Art Gate přišla díky nabytým zkušenostem a skutečným potřebám v regionech ČR. Posledních 6 let společně s kolegyní  Adrianou Světlíkovou tvoří kreativní tandem, který vyprodukoval mnoho eminentních akcí jako například slavnostní otevření budovy Ústavu umění a designu v Plzni, Kulturní zpovědnice či české přehlídky Czech Dance Showcase na nejstarším divadelním festivalu v Edinburgu (získání 2 hlavních cen Herold Angels). Od roku 2012 je jednou z devíti odborných členů grantové komise na Ministerstvu kultury ČR za obor tanec a nonverbální umění.

Adriana Světlíková

Ředitelka neziskovky Nová síť, ředitelka mezinárodního festivalu nového divadla Malá inventura. Koordinátorka programů Networking a Kulturní Advokacie v kulturní neziskovce Nová síť, koordinátorka Visegradského programu uměleckých rezidencí VARP-PA pro ČR, členka grantové komise MKČR.

Vystudovala Katedru teorie kultury na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, v letech 2000- 2002 působila jako hlavní produkce  divadla A studio Rubín, 2002-2008 ředitelka divadla NABLÍZKO / Malé Nosticovo divadlo na Kampě/ s celoročním provozem /, produkovala více než 20 divadelních premiér a je producentkou filmu Der Hermann, Das Lipnik. Od roku 2009 ředitelka festivalu Malá inventura a programová koordinátorka evropského networku DNA. Iniciátorka udílení cen Česká divadelní DNA za mimořádný přínos, rozvoj a podporu oboru nového divadla. Od roku 2012 je členkou grantové komise MKČR pro profesionální divadlo, podílí se na přednáškách či rozborových seminářích, působí jako mediátorka, koučka a konzultantka kulturních projektů v regionech ČR.

Jiří Šimek

Věnuje se autorské tvorbě a je spoluzakladatelem platformy UFFTENZIVOT.CZ. Absolvent katedry alternativního a loutkového divadla v atelieru herectví Petry Tejnorové pražské DAMU. Jako herec/performer hostuje v nezávislých divadelních projektech především v Praze. Účinkuje ve filmech a v televizi. Od roku 2015 je také tvůrcem obsahu pro pražské Studio ALTA, kde vytváří široké spektrum videí pro web a sociální sítě. Pro platformu Ufftenživot vytváří trailery k inscenacím a v dalších několika inscenacích byl tvůrcem videoprojekcí. Ve své autorské tvorbě se zabývá souhrou fyzického divadla, tance, improvizace slampoetry a nových médií, jež dohromady spojuje téma projektu.